Koninklijke mannenkoren geven concert

RIDDERKERK - Op zondag 2 juni aanstaande om 15.00 uur zullen de Koninklijke Zangverenigingen Rotte's Mannenkoor en het Koninklijk Dordrechts Mannenkoor KNA een concert geven in de Opstandingskerk aan de Rijksstraatweg in Rijsoord. De kerk is om 14.30 uur geopend en het concert duurt tot ongeveer 17.00 uur. Het concert, waaraan zo'n zeventig mannenstemmen inhoud zullen geven, zal volledig in het teken staan van mei 1945 met zowel een herdenking voor hen die vielen alsmede de bevrijding. De toegang kost tien euro en dat is inclusief een kop koffie in de pauze. Na afloop van het concert is er nog alle gelegenheid voor een gezamenlijk samenzijn.

Kaarten kunnen rechtstreeks besteld en gereserveerd worden via de website van de Koninklijke Zangvereeniging Rotte's Mannenkoor (http://www.rottesmannenkoor.nl/kaarten-bestellen/) en ook bij de secretaris Theo Zijlstra (tcm.zijlstra@upcmail.nl) of bij Ton van Buren (Jtvanburen1970@gmail.com).