Melange Toernooi

RIDDERKERK - Bij het gezellige, goed georganiseerde en geslaagde Melange toernooi bij PUK (Petanque Union Kennemerland) Haarlem heeft de ISR (Invaliden Sportvereniging Ridderkerk) zich weer van zijn goede kant laten. Van de zes ISR deelnemers kwamen er drie met prijzen terug bij de ISR in Ridderkerk. Melange betekent dat alle deelnemers met een beperking worden gekoppeld aan een ervaren PUK speler, die dan als koppel drie speelronden spelen. Saartje Plaisier kwam in de totale ISR finale uit tegen Hans Spruijt. Saartje won de eerste prijs, Hans dus de tweede, Dini Plaisier werd nog vijfde. De ISR werd voor het vervoer van de Jeu de Boules groep van Ridderkerk naar Haarlem geholpen door de Dirk Kuijt Foundation, die het busje met chauffeur heeft geregeld.