Foto: Roelie 't Jong

Ladies Night bij sv Slikkerveer

RIDDERKERK - Vanavond, 7 juni 2019 wordt er weer een Ladies Night gehouden bij voetbalvereniging sv Slikkerveer. De kantine aan de Kastanjelaan 28 verandert dan weer naar een gezellige locatie waarin verschillende demonstraties worden gegeven, diverse standhouders aanwezig zijn en er is live muziek. Zo treedt zangeres Eydie, bekend van Holland Got Talent op.

Verder kunnen de bezoekers verschillende verkoop en demonstraties verwachten van Multidress, Glamstore, Time4pmu, Da's Leuk, Create2decorate, Kimimi, Xcellentrading, Oriflame, Rituals, Cursus/coaching/lifestyle van Fotograaf Roelie en Herbalife. In de spirituele hoek kan men een stoelmassage krijgen, chakra healing en sieraden, medium en zandlezen of kaartleggen. Kortom, er is voor een ieder wat te beleven. De avond begint om 19.30 uur en duurt tot 23.00 uur. Entree kost vijf euro, maar dit is inclusief één consumptie, een hapje en een lot voor de loterij. Kaarten zijn te koop via Facebook-pagina Ladies Night Ridderkerk eo, kantine van sv Slikkerveer, Glamstore in Winkelcentrum De Ridderhof of via telefoon 06 - 24 59 39 20.