Cindy Lodder in haar nieuwe winkel

Kado&zo in kiosk op het Dillenburgplein

RIDDERKERK - De voormalige bloemenkiosk op het Dillenburgplein in Slikkerveer is ingenomen door Kado&zo Ridderkerk van Cindy Lodder. De Ridderkerkse had eerder haar cadeauwinkeltje aan de Prinses Margrietstraat. Daarna verkocht ze op andere plekken, maar altijd met de gedachte dat ze naar het Dillenburgplein wilde.

Die kans heeft ze nu midden op het plein gekregen op de plek waar de afgelopen 22 jaar bloemen werden verkocht. Wat boeketjes en bloemstukken heeft Cindy nu ook in haar assortiment, maar het is zeker niet de hoofdmoot. Kado&zo heeft vooral veel leuke dingetjes voor het interieur, die men zichzelf of aan een ander cadeau kan doen. "Voor elke prijs is er wel iets te vinden" aldus de onderneemster over haar aanbod. Bij haar verzameling klokken, lampen, vazen, kruiken, blikken en (vintage) glaswerk past vooral de omschrijving "stoer en sober", waarmee wordt aangesloten bij de huidige trend voor een sfeervolle en landelijke inrichting. In de winkel te vinden zijn ook houten borden in verschillende formaten met leuke teksten, kussens, tassen, geurkaarsen en geurbuideltjes. Ook wordt er nu sfeervol uitgepakt met de kerstcollectie.
Kado&zo Ridderkerk (Dillenburgplein 50) is geopend op dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Facebook: kadoenzoridderkerk.