Duo-expositie bij Imspa

RIDDERKERK - Onder de titel "2" zet Studio Imspa twee kunstenaars uit Ridderkerk in de schijnwerpers. In de galerie is van 15 december t/m 19 januari werk te zien van Karin Touw en Mark Isarin.

Beiden hebben al eens werk gepresenteerd bij ImSpa, maar dan als onderdeel van een groepstentoonstelling. Nu is de expositieruimte alleen voor deze twee.Karin Touw is met haar abstracte werk heel verhalend. Met haar palet en kleurgebruik neemt ze beschouwers mee naar mediterrane landen. Zo waant men zich in de straten waar veel zon de kleuren heeft verbleekt en een heldere regenbui de kleuren juist weer doet opleven. Het is niet algemeen bekend dat Karin ook gedichten, geïnspireerd op haar schilderijen, maakt. Het geheel is zeer boeiend om te zien, te lezen én te horen. "Mijn manier van werken is doordrenkt met passie. Ik ben een gepassioneerd fotograaf van mensen." Zegt Mark Isarin over zichzelf. Zijn bijzondere fotowerk werd twee jaar geleden door de mensen achter Studio Imspa ontdekt. Er is veel enthousiasme over zijn weergave van de werkelijkheid.
De opening van deze expositie aan de Scheepmakerstraat 23 is zondag 15 december om 15.00 uur in aanwezigheid van Karin en Mark. Voor die mensen die niet bij de opening kunnen zijn maar wel al heel benieuwd zijn naar het tentoongestelde werk, is er op zaterdag 14 december een preview van 14.00 tot 17.00 uur. De normale bezoektijden zijn donderdag t/m zondag van 13.00 tot 17.00 uur. Bezoek op andere uren kan op afspraak: 0180-415969 of 06 532 68995.