40 jaar vrijwilliger op de Ds. G.H. Kerstenschool

RIDDERKERK - Op 14 januari jl. was het feest op de Ds G.H.Kerstenschool in Ridderkerk.  Die dag was het 40 jaar geleden dat meester Rietveld als vrijwilliger op de school begon.
 's Morgens werd de jubilaris opgehaald met een "klus-bus". De heer Rietveld doet op school heel veel klussen, zoals het bijhouden van de tuin bijhouden, ramen zemen, uitvoeren van reparaties enz. Voor een feestelijk onthaal stonden de 270 kinderen van de school hem al op het schoolplein op te wachten. Hij werd verwelkomd met enkele liederen. De meester mocht daarna langs alle klassen. In elke klas moest hij een verrassende opdracht doen en werd zijn werkjas volgehangen met door de kinderen gemaakte medailles  Meester Rietveld deelde op zijn beurt gezonde traktaties uit aan alle kinderen een gezonde traktatie uit. Meester Rietveld en alle kinderen kunnen terug kijken op een gezellige dag.