Te krap bij kas? De FoodCompany helpt!

RIDDERKERK - Op dit moment worden zzp'ers geconfronteerd met opdrachten die uitgesteld worden of zelfs afgezegd. Flexwerkers zien hun uren teruglopen. Huishoudelijke hulpen worden afgebeld. Uitzendkrachten worden niet opgeroepen.

Komt u in financieel zwaar weer?
FoodCompany Ridderkerk steunt de laagste inkomen met voedingswaren. Voor de groep werkende mensen met een laag inkomen is er nu een versnelde aanvraag. Mensen in de schuldsanering, op leefgeld of met een uitkering kunnen zich ook melden.
De FoodCompany is elke dag geopend. Dagelijks aangeleverde producten worden verdeeld onder de klanten. FoodCompany zet zich in voor de lage inkomens, gezond eten en tegen voedselverspilling. Het is een onderdeel van de Stichting Beter voor Elkaar.
Bel voor een afspraak en/of informatie naar 06 4438 2705