De heer R. Ambachtsheer van Ballast Nedam West overhandigt één van de gesponsorde doeken aan de heer G. Langenberg.

Gemini College staat te springen

RIDDERKERK - Dinsdag 2 juni gaan de deuren weer helemaal open van het Gemini college Ridderkerk. "Uiteraard is alles bij deze opstart gericht op de regels zoals wij die hebben gekregen van het RIVM" vertelt de heer Langenberg, directeur van deze OZHW locatie.

Er zijn aangepaste roosters en de 1.5 meter regel wordt in heel de school toegepast. "Het hele team heeft hard gewerkt om de leerlingen te blijven stimuleren in deze corona-tijd. Collega’s zijn met mooie initiatieven gekomen om digitale lessen aantrekkelijk te maken voor onze leerlingen en mocht het thuis even niet lukken, zijn we gewoon open geweest voor leerlingen die extra steun konden gebruiken. Nu we kijken uit naar onze leerlingen en zijn blij dat ze weer komen" aldus Langenberg.