Vrijwilligers van De Kandelaar bij elkaar voor corona

'Zomerlezen!' bij De Kandelaar

RIDDERKERK - Christelijke Boek- en Muziekhandel De Kandelaar blijft de vrijdagavond gesloten tot na de zomervakantie Overdag van maandag t/m zaterdag blijven de openingstijden ongewijzigd en is iedereen hartelijk welkom: “We houden ons graag aan de Richtlijnen voor Verantwoord Winkelen.”

De Kandelaar is al jarenlang een bekende winkel in het hartje van Ridderkerk (Sint Jorisstraat). Toch is bij veel minder mensen bekend dat dit een boekwinkel is die geheel door vrijwilligers wordt gerund. Ook is minder bekend dat de ‘winst’ die de Kandelaar maakt geheel ten goede komt aan goede doelen.
De laatste jaren kopen steeds meer mensen hun boeken en muziek via internet. Begrijpelijk, want het is zo makkelijk bij een grote landelijke keten… “Helaas lopen daardoor de inkomsten van de Kandelaar ook terug. Daarom deze oproep om het werk van de Kandelaar te blijven steunen. Het personeel denkt graag mee als u wat zoekt.”

Tweedehands
De tweedehands boeken op de bovenverdieping van De Kandelaar krijgen steeds meer belangstelling. Ook voor deze boeken kan afgerekend worden met de boekenbon of -card, de VVVcard en de eigen cadeaubonnen van De Kandelaar.
Van 1 juni t/m 22 augustus is ook bij De Kandelaar de actie Zomerlezen! Tijdens deze campagne zijn acht boeken beschikbaar voor de actieprijs van € 15 per stuk. De winkel is geopend op maandag van 13.00 tot 17.30 uur, dinsdag t/m vrijdag van 9.30 tot 17.30 uur en zaterdag van 9.30 tot 17.00 uur. Voor meer informatie en tevens webshop: www.de-kandelaar.nl.