Vrij zwemmen in de Fakkel op 19 en 21 juni

RIDDERKERK - Op vrijdag 19 juni zal er in het buiten bad van de Fakkel weer voor het eerst vrij gezwommen kunnen worden. Kinderen van 6 -12 jaar met een diploma kunnen van 14:00 uur tot 17:00 uur van de buiten baden gebruik maken. Ouders mogen ook mee, maar mogen helaas nog niet zwemmen.

Op zondag 21 juni zal er ook het familiezwemmen weer voor het eerst plaats vinden. Van 11:00 uur tot 14:00 uur kan er door gezinnen in de drie buitenbaden gezwommen worden. Één van de voorwaarden voor het familie zwemmen is dat er minimaal 1 kind bij moet zijn die niet ouder is dan 12 jaar. Op de ligweide van het zwembad zullen cirkels aangebracht zijn waarmee de 1,5 meter afstand duidelijk zal zijn. Het maximum aantal bezoekers voor deze dagen is 150 per dag. Kijk voor alle voorwaarden voor deze dagen op: www.de-fakkel.nl.