Tentweek met livestreams

RIDDERKERK - De Tentweek in Slikkerveer is dit jaar volledig online. Geen grote witte tenten in het Electropark deze zomer, maar via digitaal kan iedereen thuis de tentweek 2020 meemaken.

Alle onderdelen komen van 25 t/m 28 augustus dagelijks in de livestream voorbij, zoals een Bijbelverhaal, werkjes, sketch, liedjes, poppenkast en nog veel meer. Er is elke dag een stream voor 4 t/m 8 jaar en voor 9 t/m 13 jaar. Voor 13+ worden ’s avonds leuke dingen gepresenteerd. Voor de tieners staan onder meer een Hamburger Drive-in en een online escaperoom op het programma.
In Slikkerveer worden binnenkort flyers verspreid met informatie over deze bijzondere tentweek. Het programma is ook te bekijken op: www.wilhelminakerkslikkerveer.nl.
Via deze site kan men zich ook aanmelden. De deelnemers van de Tentweek krijgen een tasje met alles wat nodig is om aan de activiteiten mee te kunnen doen.