Deze middag is gericht op mensen met een niet Nederlandse achtergrond.

Internationale dienst in Boezemkerk Bolnes

RIDDERKERK - “Hoop doet Leven!” is het thema van de Internationale Samenkomst, die op zondag 21 februari plaatsvindt in de Boezemkerk in Bolnes. Harmen Schipper heeft 1 Petrus 1 vers 3 als vertrekpunt genomen voor deze middag die gericht is op mensen met een niet Nederlandse achtergrond.

De samenkomst in de kerk aan de Pretoriusstraat 2 begint om 16.00 uur. In verband met de coronaregels kan er maar een beperkt aantal bezoekers bij zijn. Belangstellenden moeten zich van tevoren aanmelden via: werkgroepvluchgelingen@oulook.com. Voor de thuisblijvers is de samenkomst online te volgen via: www.boezemkerk.nl.

Vertalingen

De samenkomsten voor anderstaligen worden om de veertien dagen gehouden vanuit verschillende samenwerkende kerken in Ridderkerk. Er worden vertalingen verzorgd in het Engels, Arabisch en Farsi. Meer informatie over deze samenkomsten is te vinden op: www.internationalserviceridderkerk.nl. Wie de organisatie van deze samenkomsten wil ondersteunen kan een gift overmaken op banknummer NL77RABO 0340 3907 78 t.n.v. Diaconie Herv. Gemeente Ridderkerk.