De route van de gratis sporttocht met stops voor opdrachten.

Speuren en puzzelen tijdens gratis sporttocht in Oosterpark

RIDDERKERK - Vanaf zaterdag 20 februari kan jong en oud deelnemen aan een gratis sporttocht in het Ridderkerkse Oosterpark. In een tocht van 4,5 kilometer kunnen deelnemers sporten, speuren en puzzelen in de buitenlucht. In coronatijd een heel welkom uitje.

Organisator van de sportieve tocht is Personal Fitness 4 You. De fitness studio hoopt dat iedereen er lekker op uit gaat. Maxime van Kuilenburg van Personal Fitness 4 You: “Door de coronamaatregelen mogen we heel veel niet. We bewegen minder en zijn veel binnen. Daarom hebben we deze sporttocht bedacht: het perfecte familie uitje. Even iets anders dan de standaard wandeling en bovendien heel gezond.”

QR-code

Deelname aan deze sporttocht is gratis en kan tot en met 7 maart 2021. Wie meedoet kan een kids-bootcamp en personal trainingen winnen. Alle informatie over dit wedstrijdaspect is te vinden je op het Instagram en Facebook account van Personal fitness 4 You.

Hoe werkt het? Speur bij elk punt de speciale Personal Fitness 4 You QR-code op. Scan deze met je smartphone (camera voor de QR-code houden). Ga naar de link die op je telefoon verschijnt, voer de sportopdrachten uit en luister goed waar je de volgende code kan vinden.