De snackwagen van de chefkoks Fred Musterd en Mario Ridder staat dit paasweekend bij Van der Valk in Ridderkerk.

Michelin chefs Fred Mustert en Mario Ridder komen met sterrensnackwagen

RIDDERKERK - Positief blijven en nieuwe initiatieven bedenken in deze Corona tijden is aan deze twee Michelin ster chefs wel besteed. Fred Mustert van ‘Restaurant Fred’ & Mario Ridder van ‘Restaurant Joelia’, zijn samen bymariofred.nl gestart.

Een samenwerking tussen twee bevlogen chefs, die iedere keer weer met een nieuw concept komen. Dit Paasweekend, zaterdag 3, zondag 4 en maandag 5 april (tussen 12.00 en 18.00 uur) openen zij hun sterren snackwagen met bijzondere “snacks”, op het parkeerterrein van Van der Valk Ridderkerk.

Zolang de restaurants gesloten zijn, blijven deze twee chefs kijken naar wat wel kan. Met de mooiste ingrediënten bereiden zij gerechten die je normaal gesproken niet in een Michelin ster restaurant tegenkomt. Op het menu van de sterrensnackwagen staan Fish ‘n’ chips van tarbot, slaatje kreeft, huisgemaakte truffelkroket en voor de vegetariërs Cauliflower ‘n’ chips.