De winkel aan de Prinses Margrietstraat 38 in Slikkerveer is geopend op donderdag en zaterdag van 10.00 tot 13.00 uur en vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Tweedehandse en nieuwe zomerkleding te vinden bij Hoed & Co

RIDDERKERK - Bij Hoed & Co, de winkel van Woord en Daad in Ridderkerk, ligt de nieuwe zomercollectie in de winkel. Naast de vele hoeden zijn er sjaals, tassen, schoenen en panty’s te koop. Sinds kort is er ook mooie tweedehands dameskleding verkrijgbaar in de maten XS-XXL.

De opbrengst van de verkopen komt ten goede aan het W&D project vakonderwijs in India. Op deze manier zet stichting Woord & Daad zich in voor de verre naasten. Voor meer informatie over de doelen die door Woord en Daad worden gesteund: www.woordendaadwinkels.nl.