Aan de slag met nieuwe plantjes voor de bloembakken.

Kinderen zorgden voor leuke middag bij bewoners verpleeghuis en zelfstandige woningen

RIDDERKERK - Vijftien kinderen hebben de bewoners van De Bun, De Poort en ‘t Ronde Sant verrast met versierde fietsen, heerlijke baksel, mooie stoepkrijttekeningen, een gepoetste tuinset en nieuwe plantjes in de bloembakken. Een heerlijke middag die voorbij is gevlogen.

Ook dankzij de enthousiaste ontvangst en de hulp van bewoners. Als dank voor hun inzet ontvingen de kinderen ook nog een heerlijk cakeje, met zorg gebakken en vrolijk verpakt door een enthousiaste vrijwilliger.

Stichting Present Ridderkerk is blij met ieders inzet: “Een laagdrempelige activiteit met veel betekenis! Het was weer een mooi voorbeeld van hoeveel verschil slechts twee uurtjes van jouw tijd maken voor een ander.”