Deze films zijn op dinsdag 11 mei op het lokale tv-kanaal te zien vanaf 14.00 uur en vanaf 18.00 uur. Op zaterdag 15 mei worden de films op dezelfde tijden uitgezonden.

Films over huwelijk en whisky: dit is er te zien tijdens het filmblok van Cine ‘67

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt deze week weer films uit van leden van de regionale filmclub Cine ’67. Er is een filmblok gemaakt met drie korte films.

Opgenomen in dit blok zijn “Crisis” (een speelfilm over een crisis in een huwelijk), “Schotch Malt Whisky” (een documentaire waarin onderzocht wordt of whisky ook gezond kan zijn) en “Voetstappen” (een speelfilm waarin een niet alledaagse situatie een vreemd vervolg krijgt).

Informatie

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de APP RTV-Ridderkerk. Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl.

Meer informatie over de filmclub Cine ’67 is te vinden op: www.film-envideoclubcine67.nl.