Minibieb Het Haantje bij de Donckse Velden dat een jaar bestaat.

Dag van de Minibieb, ook voor het eerst bij Het Haantje in Ridderkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 5 juni is het de Dag van de Minibieb. Onlangs vierde Minibieb Het Haantje in Ridderkerk zijn eerste jubileum en nu doet het voor het eerst mee aan deze landelijke dag.

Bij droog weer zal er van 10.00 uur tot 16.00 uur extra aandacht aan worden gegeven. Naast een volle bieb, zullen er extra boeken uitgestald worden voor alle leeftijden en onderwerpen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld wonen, romans, koken, trillers, tuin, Engelstalige boeken enz. Elke boek zal voorzien zijn van een unieke code.

Om de zwerftocht van het boek te bekijken, kan de code ingevoerd worden op Kinderzwerfboek.nl en Zwerfboek.nl. Voor de kinderen zullen er kleurplaten en kleurpotloden klaarliggen op de picknicktafel. Minibieb Het Haantje, te vinden middenin de Donckse Velden, is voor alle leeftijden vrij toegankelijk. Voor meer informatie: www.facebook.com/hethaantje.minibieb.