Ridderkerkse coronabesmettingen bijna gehalveerd

RIDDERKERK - Het aantal coronabesmettingen in Ridderkerk is afgelopen week sterk gedaald. Er waren de laatste zeven dagen 27 positieve coronatests onder inwoners van Ridderkerk.

Dat is bijna een halvering van de voorgaande week toen er 49 positieve gevallen werden vastgesteld. De lage waarde van de laatste week (met een daggemiddelde van 3 besmettingen) noteerde Ridderkerk voor het laatst in september vorig jaar. Ziekenhuisopnames van Ridderkerkers met corona waren er afgelopen week niet. Op 4 en 5 juni waren voor Ridderkerk de tot nu toe laatste coronapatiënten, die in het ziekenhuis opgenomen moesten worden.