Debat met negen partijen

RIDDERKERK - In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 16 maart 2022 organiseert RTV Rijnmond samen met RTV-Ridderkerk een verkiezingsdebat. Op woensdag 2 maart gaan vertegenwoordigers van de negen partijen de politieke degens kruisen de raadszaal in het gemeentehuis.

De vertegenwoordigers van alle negen partijen die meedoen aan de verkiezingen zijn daarbij aanwezig. Het debat wordt gehouden op woensdag 2 maart 2022 en kan digitaal worden gevolgd. De uitzending is rechtstreeks te beluisteren op Radio Rijnmond en Radio Ridderkerk en is te zien op de websites van beide omroepen. Na de uitzending is het debat terug te zien op de YouTubekanalen.

U kunt het debat ook volgen via Facebook. (zoek op ‘Rijnmond Kiest’). Dan kunt u op 2 maart om 18.00 uur live het debat volgen met beeld en geluid. Deze uitzending zal duren tot 19.00 uur. Tussen 19.00 en 20.00 uur gaan alle Ridderkerkse politieke partijen verder met het debat en wordt dit uitgezonden via RTV-Ridderkerk en De Combinatie, die hierbij samenwerken. Ook dit kunt u volgen via de website en YouTubekanaal van RTV-Ridderkerk.

Tevens kunt u dit volgen via: