In een Pipowagen kan op 16 april geknutseld worden

Kerken in Ridderkerk organiseren weer Paasevent

Net voor Pasen, op stille zaterdag 16 april, zal het Sint Jorisplein de plek zijn waar wat te beleven valt. Samenwerkende kerken in Ridderkerk organiseren op deze dag een Paasevent voor jong en oud.
Kinderen van 4 t/m 12 jaar mogen komen knutselen in de Pipowagen om 10.00, 10.45, 11.30, 12.45, 13.30, 14.15 of 15.00 uur. Er kan worden geluisterd naar het Paasverhaal uit de Bijbel.
Voor het knutselen moeten de kinderen aangemeld worden met voorkeurstijd via: hartvoorkidsridderkerk@gmail.com

Livemuziek
Er is op twee momenten live muziek te horen: om 12.00 uur treedt kinderkoor De Sleutel o.l.v. Jojanneke Breevaart op. Met sommige nummers van dit koor zal men heerlijk kunnen meezingen. Om 13.30 uur klinkt er muziek en zang van enkele Ridderkerkse jongedames.
De gehele dag, van 10.00 – 15.00 uur, zal de inmiddels voor velen bekende fietskar ook aanwezig zijn. Als u meer wilt weten over Pasen of een luisterend oor zoekt, zijn er vrijwilligers aanwezig die met u kunnen spreken onder het genot van een bakje koffie of thee.

Inloopconcert
Van 11.00 uur tot 16.00 uur is ook de Singelkerk geopend en om 14.00 uur vindt daar een inloopconcert plaats. De kerken zien uit naar fijne ontmoetingen, goede gesprekken en gezelligheid bovendien. Voel u welkom!