BoekStartdag in bibliotheek

RIDDERKERK - Op zaterdag 11 juni is het BoekStartdag in de bibliotheek. De allerjongste bezoekers, hun ouders en grootouders zijn die dag van 10.00 tot 13.00 uur extra welkom in de Bibliotheek Ridderkerk Centrum.

Voor de jonge bezoekers (0 t/m 4 jaar) zijn er leuke activiteiten, waaronder Muziek Op Schoot (10.15 uur) en “Bewegen op muziek voor peuters (11.15 uur). Doorlopend is er voorlezen. Ouders en kinderen kunnen gratis met deze activiteiten kennismaken.

BoekStartkoffertje
Er zijn genoeg redenen om kinderen voor te lezen! Vanuit die gedachte is BoekStart ontstaan: een programma dat kinderen van 0 t/m 4 jaar samen met hun (groot)ouders van verhalen laat genieten. Kom tijdens de BoekStartdag langs in de bibliotheek en maak kennis met BoekStart en het beroemde BoekStartkoffertje! Voor meer informatie: www.debibliotheekaanzet.nl/boekstart.