Vinnie's Vice speelt op 28 maart bij Radio Ridderkerk

Vinnie’s Vice speelt live bij Bluezy

RIDDERKERK - Het power trio Vinnie’s Vice speelt op donderdagavond 28 maart bij Radio Ridderkerk. De band zal live optreden in het programma “Bluezy”.

In het radioprogramma Bluezy is op donderdag 28 maart 2024 om 20.00 uur Vinnie’s Vice in de studio. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt in de studio van Radio Ridderkerk zijn muzikale gasten. Naast een interview wordt er ook live opgetreden.
Vinnie’s Vice speelt Blues-with-a-byte: moderne songs met een jaren 60-70 sound. De band doet dat hoofdzakelijk eigen werk, dat catchy, kleurrijk en persoonlijk is. Vinnie’s Vice inspiratie komt van muzikanten als Stevie Ray Vaughan, Jeff Beck, Led Zeppelin, Miles Davis, Stevie Wonder, Jimi Hendrix en John Mayer. Scott Henderson Vincent is een gedreven, doorleefde en ervaren muzikant, met een diepe, mooie toon, die verfijnd, dynamisch en energiek is. Met de jong talenten Ehran als rock drummer en Eljo als een jazz/ gospel bassist is de band veelzijdig en op elkaar ingespeeld.
Sinds september 2022 speelde Vinnie’s Vice meerdere shows, waaronder clubs, festivals, radio en regionale TV. Meer informatie: https://vinniesviceband.nl.
Presentator Nico Bravenboer zal het drietal om 20.00 uur in zijn uitzending ontvangen. Er zijn korte interviews, waarnaast de band zich vooral muzikaal mag laten horen. Publiek is welkom bij dit optreden. De deuren aan van de studio aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1 staan vanaf 19.30 uur open. Toegang is gratis.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren op 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl. Het optreden van de band zal tevens live worden uitgezonden via het YouTube kanaal van RTV-Ridderkerk: www.youtube.com/tvridderkerk.