Het eerste exemplaar was voor wethouder Fleur Stip

Derde magazine van Ridderkerk Langer Gezond uitgebracht

RIDDERKERK - Wethouder Fleur Stip heeft het eerste exemplaar van het nieuwe magazine “Ridderkerk Langer Gezond” in ontvangst genomen. “Ridderkerk Langer Gezond” is het preventieve leefstijlprogramma voor de 60-plusser. Naast de vele activiteiten, voorlichtingsbijeenkomsten en workshops die worden aangeboden, is er dit jaar weer een magazine uitgebracht.

In alweer de derde editie van dit informatieve magazine staan vijf thema’s centraal: voeding, beweging, slaap, stress en veiligheid. In het magazine spreken verschillende Ridderkerkers over hun persoonlijke ervaringen. Huisarts Jeanette Caljouw en wijkagent Ricky Mollie, hebben een mooie bijdrage geleverd over vitaliteit en online veiligheid. Verder staan er interviews in met Freek van der Valk en wethouder Fleur Stip en stukken over trimclub Antilope en yoga. “Door de goede samenwerking met Schinkelshoek Communicatie is het wederom een schitterend magazine geworden” zegt Cathy van Es van Facet Ridderkerk. Het magazine is gratis af te halen bij Facet Ridderkerk aan de Schoutstraat 5 en verkrijgbaar in het gemeentehuis, wijkcentra en de bibliotheek. Lezen kan ook via: www.ridderkerklangergezond.nl.