Op zaterdag 30 maart is er een draaimolen op het Vlietplein

Paas Event op het Vlietplein

RIDDRKERK - Winkeliersvereniging Vlietplein organiseert op zaterdag 30 maart een Paas Event op het winkelplein van Ridderkerk-Drievliet. De activiteiten zijn tussen 11.00 en 15.00 uur.

Op het Vlietplein komt een minikermis met drie attracties te staan. Daarbij is een Bungee Trampoline, waarmee sprongen van maar liefst acht meter gemaakt kunnen worden. Er kunnen ook salto’s op hoogte worden gemaakt.
Er komt ook een draaimolen die speciaal ontworpen is met jongere kinderen in gedachten. Me kleurrijke figuren zoals Donald Duck en schattige voertuigen geeft dit voor de kleintjes een reis naar een wereld vol vrolijkheid en ontdekking.
Verder zal er een springkussen staan. Het vaste dak van dit exemplaar geeft meer mogelijkheden. Door de zijwanden en het vaste dak zullen de kinderen goed beschermd zijn tegen zon en regen. Het springkussen meet 5x4 meter en maximaal twaalf kinderen kunnen zich er tegelijk op uitleven.

Poffertjes
Ook aan de lekkere trek is gedacht. Bezoekers van het Paas Event, groot en klein, kunnen volop genieten van vers gebakken poffertjes. Deze zijn op deze zaterdag verkrijgbaar tegen de speciale paasprijs van € per portie.