Lekker op de fiets naar de kunstroute in de IJsvogel

RIDDERKERK - Afgelopen weekend was bezoekerscentrum De IJsvogel in Rijsoord weer een van de clusterlocaties van de jaarlijkse Kunstroute Ridderkerk. Dit jaar stonden er drie kunstenaars, die hun kunst tentoonstelden: Erna Wouters met Hoeden, Florine van der Most met schilderijen en Ingrid Zelessen met schilderijen en sieraden.

De Kunstroute werd heel goed bezocht, met name op zondag toen het droog was en de zon ook nog af en toe door kwam. Speciaal was dat Radio Ridderkerk op zaterdag de ‘live’ uitzending vanuit het Bezoekerscentrum verzorgde en wethouder Fleur Stip op bezoek kwam.
Het bezoekerscentrum bij het Waalbos heeft weer graag meegewerkt, het was een heel leuk weekend: “Het is heel bijzonder dat zo veel kunstliefhebbers op een bijzonder laagdrempelige manier al fietsend kennis konden maken met kunst en kunstenaars uit Ridderkerk.”