Gratis workshop ´Dans de zomer uit´

Het Wijkidee Team Centrum organiseert voor de inwoners van Ridderkerk-Centrum een gratis workshop dans in samenwerking met de Ridderkerkse dansleraar Anrie Remus. Op zaterdag 19 september kan iedereen die het leuk vindt om te dansen op een zonnige manier afscheid nemen van de zomer. Danservaring is niet nodig, evenmin als een danspartner, want deze middag staat ´Style in Line´ op het programma. Deze door Anrie Remus ontwikkelde dansvorm maakt het mogelijk om alle bekende stijldansen op individuele basis uit te voeren. Zo leren de deelnemers van deze middag op een simpele manier verschillende dansen, zoals onder andere merengue, cha cha en weense wals.

De dansmiddag is op zaterdag 19 september van 14 uur tot 16 uur in 'Studio R' van Roelie 't Jong aan de Koninginneweg 150, unit 14, te Ridderkerk (de voormalige Huishoudschool en het Albeda College). Voor aanmelden en informatie kan contact worden opgenomen met Roelie 't Jong. Ze is bereikbaar via email: info@roelietjong.nl en telefonisch: 06-55885980.

Deelname is gratis.
Wie deze middag de smaak te pakken krijgt of er niet bij kan zijn maar wel wil gaan dansen kan een volledige cursus 'Style in Line' volgen in Danscentrum Remus in Rotterdam-IJsselmonde. Informatie hierover en over dansen voor paren en de dansavonden op zaterdag is te vinden op de website www.danscentrumremus.nl. Bellen naar Ank en Anrie Remus van het danscentrum kan via telefoon 0180-428781.