Gratis spreekuur van notaris

RIDDERKERK - Bij het ouder worden krijgen veel mensen vragen over schenkingen, de erfenis, het maken van een testament of andere juridische zaken. Ook kinderen kunnen bij opname van (één van) hun ouder(s) in een verpleeghuis vragen hebben over het regelen en beheren van de financiën van ouder(s). Karaat Ridderkerk start daarom een gratis notarisspreekuur in samenwerking met. Mr. Tup Jansen, verbonden aan Jansen Netwerk Notarissen. Tevens biedt het spreekuur ook mantelzorgers de mogelijkheid om met juridische vragen omtrent de door hen geboden mantelzorg op kantoor te komen. Het spreekuur draagt bij u te informeren, zodat u zelf in de gelegenheid wordt gesteld om juiste keuzes te maken. Het spreekuur is met ingang van 11 mei op de tweede woensdag van de maand van 13.30 tot 15.00 uur in het kantoor van Karaat aan de Schoutstraat 5 in Ridderkerk. Om dit spreekuur te kunnen bezoeken dient men zich vooraf aan te melden via info@karaatridderkerk.nl of 0180-432350. Het gesprek tijdens het spreekuur is gratis. Aan eventuele vervolgafspraken op het notariskantoor zijn kosten verbonden. Op 8 juni en 13 juli zijn de volgende spreekuren.