In de prijzen bij Sanders

RIDDERKERK - Sanders-Bolnes heeft haar titel weer waargemaakt. Bij het beste (zelfstandige) verkooppunt van de Lotto in de regio Zeeland/Zuid-Holland is de hoofdprijs gewonnen van het Toto-13 spel. Vrijdag 1 juli wordt hiervoor een klein feestje gehouden.
Bij Sanders-Bolnes zijn álle producten van de Lotto en de Staatsloterij verkrijgbaar. Ook vindt men er de grootste collectie wenskaarten van de regio. Daarnaast kan men er slagen voor allerlei cadeaubonnen waaronder de VVV-bon. Deze kan men nu ook leuk laten in blikken!Met diverse thema's zoals verjaardag, bedankt, huwelijk, beterschap, etc. Ook is er een uitgebreid assortiment in feestartikelen voor Abraham/Sara, geboorte, babyshower of jongens en meisjes die 16 worden. Wisselend in het assortiment zijn zelfgemaakte snoeptraktaties. Die worden nu gemaakt voor bijvoorbeeld de deelnemers van 3x2 Ridderkerk. Onlangs is het aanbod uitgebreid met VIB baby kleding en helium ballonnen. In de winkel is ook een PostNL balie voor postzaken en overschrijving van RDW kenteken voor auto, scooter of snelle motorboot. Tevens is er een servicepunt gevestigd van de ING. Al sinds de introductie van de OV-chip kaart kan men deze kaarten bij Sanders-Bolnes opladen. Deze veelzijdige winkel is te vinden in het winkelcentrum de Werf in Bolnes aan de Amerstraat 12. Voor contact: 0180-412708 of Facebook Sanders-Bolnes.