Smullen in het centrum

RIDDERKERK - Het jubileumfestijn van Winkelhart Ridderkerk bracht zaterdag veel mensen op de been. Het Sint Jorisplein stond vol bij de optredens van O'G3NE en Sharon Doorson. Tussendoor vormden zich flinke rijen voor de gratis traktaties, waarmee de verjaardagen van de Ridderhof (45 jaar) met taart, Jorishof (25 jaar) met kroketten en Koningshof (10 jaar) met ijsjes werden gevierd. In de Ridderhof werd een 45 meter lange taart aangesneden door wethouder Henk Dokter. Binnen een uur waren alle stukjes van deze lekkernij verdeeld.  Ook aan de puzzeltocht werd door honderden mensen meegedaan. Bij de trekking van de prijzen waren alle winnaars persoonlijk aanwezig. Zij kregen hu cadeaus op het podium uitgereikt.