Proeven van nieuwe natuur langs de Noord

RIDDERKERK - Op vrijdag 20 januari is de officiële opening van de Crezéepolder als nieuw natuur- en wandelgebied. Na de opening met gedeputeerde Han Weber kunnen belangstellenden 's middags met begeleide wandelingen kennismaken met dit prachtige uitwaaigebied tussen Ridderkerk en Hendrik-Ido-Ambacht. Vanaf 14.00 uur vertrekt om het kwartier een wandelgroep vanaf Hofstede de Paradijshoeve aan de Oostmolendijk 82A. Onderweg praten experts de deelnemers bij over de bijzonderheden van dit vogelrijke gebied. Als extraatje is er deze middag een natuurfotograaf aanwezig die nuttige tips geeft over landschapsfotografie. De wandelingen duren ongeveer anderhalf uur. Men moet zich vooraf aanmelden via: info@deltanatuur.nl. Na uw aanmelding ontvangt men een persoonlijke starttijd voor de wandeling. De laatste wandeling eindigt om 17.00 uur.