Winkelhart draait om de liefde

BARENDRECHT - Tegenover de winterkoude stond zaterdag in het centrum van Ridderkerk de warmte van de liefde. Iedereen had zaterdagmiddag op het Sint Jorisplein de kans om een liefdevolle boodschap op te nemen in de originele All You Need is Love caravan. Daar was ook een fotograaf die het druk had met het schieten van romantische foto´s. Het was niet de liefdescaravan waarmee Robert ten Brink vandaag de dag rijdt, maar het exemplaar dat tot 2007 voor het populaire programma werd gebruikt.

Alle aankopen van zaterdag konden ook een romantische prijs opleveren. Op vertoon van een actuele kassabon mocht iedereen een draai geven aan het Rad der Liefde, waarmee rozen, chocolade, knuffels en andere verrassende Valentijnsprijzen werden verdeeld. Wie het vakje ´Kans op Jackpot´ trof mocht ´s middags door voor de grote prijzen, die de winkeliers van Winkelhart Ridderkerk beschikbaar stelden.