Schildersbedrijf W. Hollestein wint vijfde maal prijs

RIDDERKERK - Het online klanttevredenheidsonderzoek van OnderhoudNL Garantie over 2016 levert het bedrijf een score van 9.6 op. Sinds 2009 maken OnderhoudNL Garantie (voorheen AF-erkende-) schilders-, onderhouds- en glaszetbedrijven gebruik van de gratis online klantentevredenheidsmeting via www.OnderhoudNLGarantie.nl. Met deze resultaten kunnen de bedrijven hun kwaliteit en service nog verder verbeteren. Jaarlijks wordt door OnderhoudNL Garantie bekeken welke bedrijven de hoogste score behalen, en worden de winnaars via een feestelijke prijsuitreiking in het zonnetje gezet.

'Schildersbedrijf W. Hollestein uit Ridderkerk' is één van de vijf bedrijven die de hoogste score behaald hebben en zij kregen op 8 maart de prijs uitgereikt door één van hun klanten.

,,We zien het klanttevredenheidsonderzoek als de digitale mond tot mond reclame en het geeft je een beeld van de eventuele knelpunten in de bedrijfsvoering. Het biedt je klant de gelegenheid om eventueel anoniem zijn mening te kunnen geven en indirect creëer je ook ambassadeurs van je eigen onderneming", zegt Willem Hollestein over het klanttevredenheidsonderzoek. ,,Met de resultaten kunnen wij aan de slag om onze kwaliteit richting de klant nog verder te vergroten. We zijn dan ook erg blij met deze prijs, die tenslotte is gebaseerd op de mening van de klant, en die voor de vijfde maal aan ons is uitgereikt.