Drie vrouwenteams bij RVVH

Ondanks de degradatie uit de Topklasse is men bij RVVH optimistisch over de toekomst van het vrouwenvoetbal. De selectie van de Ridderkerkse club is uitgebreid met enkele jonge talenten. Verheugend is ook dat er dit seizoen met een derde elftal gespeeld kan worden. In dit team zullen jeugdspeelsters uitkomen samen met ervaren oud-speelsters.
Niet meer aan de aftrap voor RVVH komen keepster Destiny Snoek en aanvalster Yentl van Goch. Tijdelijk kan er ook geen beroep worden gedaan op Wendy Mulder wegens zwangerschap. Van RVVH VR2 is Paulien Kraaijeveld overgestapt naar SSS en is Lindsay de Zwart vanwege een zware blessure gestopt. Nieuw bloed heeft de damesafdeling gekregen met speelsters van Barendrecht, Rjoon, AGE/GKK, ASWH, Sparta, Berkel, De Alblas en Wassenaar. Voor een plaats onder de lat zal keepster Beau Suurland moeten gaan strijden met Lisette Snel, terwijl ook Angel Verschoor op het vinkentouw zit. . Op het middenveld is meer evenwicht gekomen door de komst van Romy Scherpenzeel en de terugkeer van Ramona van der Harst.
Het tweede vrouwenelftal van RVVH zal voornamelijk bestaan uit jonge vrouwen, waarvan de meesten nieuw zijn op het Ridderkerkse sportpark. De trainers Nasser Abdalla (1e elftal) Patrick van der Veen (2e elftal) en Louis Ramos (3e elftal) zullen er alles aan doen om hun meiden zo goed mogelijk voor te bereiden.