Drukke eerste dag voor Jeugdland

Jeugdland Ridderkerk is met een drukke eerste dag van start gegaan. Dinsdagmorgen waren er al bijna 700 kinderen langs de kassa in De Fakkel gegaan. In de sporthal zorgt de werkgroep Jeugdland van de Stichting Evenementen Ridderkerk (SER) vier dagen lang voor vermaak met allerlei leuke activiteiten. Ook dit jaar ontbreken het naaiatelier, bloemschikken en de timmerhoek niet. Veel kinderen stonden dinsdag in de rij voor het maken van ene vogelhuisje of een uniek stoffen poppetje. Ook aan andere creatieve tafels kunnen er leuke werkstukken worden gemaakt. Populair zijn ook weer de verschillende springkussens, DigiDance en zo hard mogelijk trappen op een wielrenfiets. Buiten kunnen er hoge sprongen gemaakt worden met op de Bungeetrampolines. Jeugdland is met al die attracties geopend op woensdag en donderdag van 9.30 tot 16.00 uur en op vrijdag van 9.30 tot 15.30 uur. De entree is € 2,50.