Floor Korte en paasfiguren komen naar het winkelcentrum

‘Groei & Bloei’ in het Winkelhart van Ridderkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 30 maart zijn er diverse gezellige voorjaars- en paasactiviteiten in het Winkelhart Ridderkerk onder het motto “Groei & Bloei”.  Van een tuinworkshop tot een Meet & Greet met Pluis en Piep. Gezellige Hollandse muziek en er zijn ook mooie prijzen te winnen in het Gooi & Win spel.
Bij de workshops tussen 11.00 uur en 15.00 uur laat moestuinexpert Floor Korte zien hoe je eenvoudig en duurzaam je eigen moestuin begint. Dit lijkt vaak een hele klus, maar ook met weinig inspanning kun je van je eigen groente, fruit en kruiden genieten. Resultaat: minder stress, maar méér eetlust! Zij schreef ook een boek: ‘Floors moestuin’.
Ook is Floor bekend van radio en tv! Zij is regelmatig te zien in Koffietijd en ook op de radio en You Tube komt ze geregeld voorbij. Wie een cursus moestuin wil volgen kan ook bij Floor terecht. Zij vertelt er alles over tijdens haar workshop in het Winkelhart Ridderkerk op de stand die is te vinden tegenover de ingang van WE fashion/Etos in Ridderhof 2.

Paaskarakters
Ook kan men dit weekend in het winkelcentrum tal van vrolijk met bloemen en fruit aangeklede karakters ontmoeten, die met muziek en iets lekkers uitdelen voor een gezellige noot zorgen tijdens het winkelen. Op vier locaties kunnen selfies met de paaskarakters gemaakt worden: van 11.30 tot 12.00 uur bij de Versmarkt, van 12.30 tot 13.00 uur bij de Hema in de Jorishof, van 13.30 tot 14.00 uur tussen Jumbo en Lidl van 14.30 tot 15.00 uur bij Albert Heijn. Wie de foto plaatst op Facebook met een verwijzing naar #winkelhartridderkerk maakr kans op een leuk Paas verrassingscadeau! Zaterdag kan men in het winkelhart getrakteerd worden op een paaslekkernij.

DobbelstenenspMet een aankoopbon van 30 maart van één van de winkels uit het centrum van minimaal € 15 kan men meedoen aan het dobbelstenenspel Gooi & Win. Tulpenmeisjes ruilen de kassabonnen in voor een deelnamebon voor het spel dat elke 45 minuten gespeeld wordt met een grote dobbelsteen. Voor elke sessie veranderd de deelnamebon van kleur. Men moet dus op tijd aanwezig zijn om kans te maken. Met het getal dat men gooit met de dobbelsteen mag men een koffer met hetzelfde nummer openen. In elk van de zes koffers zit een prijsje, maar uit een koffer komt iets bijzonders.

Voor meer informatie: www.winkelhartridderkerk.nl.