Kubuswoningen in Rotterdam in zwartwit

Nieuwe foto’s bij het GOED

RIDDERKERK - In het gebouw van het GOED aan de Jan Luykenstraat 8 wordt momenteel weer nieuw werk getoond, dat gemaakt is door de leden van de Foto Huiskamergroep Ridderkerk.

Het is een kleurrijke expositie met foto’s op de begane grond en de eerste verdieping. Onderwerpen zijn zeer gevarieerd; van dieren, portretten, lijnen en vlakken, architectuur tot sfeerbeelden van het stadse leven in de avond. De Foto Huiskamergroep bestaat uit enthousiaste amateurfotografen die maandelijks bij elkaar komen om elkaars werk te delen en te beoordelen. De groep bestaat inmiddels vier jaar en is een doorstart van Fotoclub Ridderkerk die lokaal tientallen jaren actief is geweest. Interesse? Voor nadere informatie: adfralinden@gmail.com.