Gezellig aan de borrel in De Loods

Vrijdagmiddagborrel voor jongeren in De Loods

RIDDERKERK - In een tijd waarin verbinding meer dan ooit van belang is komt De Loods Ridderkerk, in samenwerking met het jongerenwerk, met een warm initiatief voor jongeren die zich eenzaam voelen en het lastig vinden om in contact te komen met leeftijdsgenoten.

Op vrijdag 19 april staat de deur van De Loods open voor een vrijdagmiddagborrel. Jongeren van 18-27 jaar welkom zijn voor een ontspannen moment vol gezelligheid, spelletjes en nieuwe ontmoetingen. De vrijdagmiddagborrel biedt een informele setting waar jongeren de kans krijgen om uit hun schulp te kruipen en leeftijdsgenoten te ontmoeten. De middag belooft een mix te worden van drankjes, hapjes en gezellige spelletjes die de sfeer zullen versterken en gesprekken zullen stimuleren. Tussen 16.00 en 19.00 uur zijn alle jongeren welkom aan de P.C. Hooftstraat 4a. Voor meer informatie: info@deloods.nl.