Oranje tompoezen voor het goede doel

RIDDERKERK - Stichting Draagt Elkanders Lasten en Stichting Tabitha organiseren gezamenlijk een Tompouzen-actie ten bate van de hulpverlening in Roemenië, Moldavië en Oekraïne.

Er kunnen tompoezen besteld worden die op zaterdagmorgen 27 april (Koningsdag) afgehaald kunnen worden bij gebouw Obadja aan de Schepenstraat 4 in Ridderkerk.
De oranje tompoezen voor deze actie worden gemaakt door bakkerij Voordijk. Ze worden verkocht per tweetallen voor € 4,95. Men kan alleen even aantallen bestellen. Het afhalen en betalen (ook pinnen is mogelijk) op Koningsdag is 10.00 en 11.00 uur. Bestellen kan tot uiterlijk zaterdag 20 april. Dit kan telefonisch bij Roelie Gouweloos: 0180-412698 of mevr. J.C. van Beuzekom: 0180-424201 of per mail naar: bestellen@stichting-tabitha.com. De bestelling is definitief als men hierover een mail terug ontvangt.