Facet Ridderkerk zorgt voor een kennismaking met padel

Workshop padel voor 60-plus

RIDDERKERK - Facet Ridderkerk organiseert in samenwerking met Padelclub Ridderkerk een vierdaagse padelworkshop voor senioren.

Tijdens deze workshop worden de technische en tactische vaardigheden aangeleerd door een gediplomeerde padeltrainer. Na afloop van elke training is er gelegenheid om gezellig iets te drinken.
Padel is namelijk niet alleen geliefd bij jongeren, maar ook steeds populairder geworden onder senioren. Naast het fysieke en sociale aspect heeft padel ook positieve effecten op het brein. Het spel vereist strategisch denken, snelle besluitvorming en hand-oog coördinatie.
De workshopuren zijn op donderdag 16, 23 en 30 en 6 juni van 14.00 tot 15.00 uur op de padelbanen van Reyerparc aan de Kruisweg 1-3 in Ridderkerk-West. Deze kennismaking met padel is gericht op 60-plussers die weinig tot geen ervaring hebben met padel, tennis en squash.

Vrijspelen

Wie na afloop van de workshop enthousiast is geworden kan vanaf 13 juni elke donderdag tussen 14.00 en 15.00 uur meedoen aan het vrijspelen. Er worden dan onderlinge wedstrijdjes gespeeld met andere 60-plussers. De kosten hiervan zijn € 44 per halfjaar.
Voor meer informatie en aanmelding voor deze workshop kan men terecht bij Art van de Velde: 0180 - 432 350 of art.vandevelde@facetrid
derkerk.nl.