Mooie collecte voor Amnesty International

RIDDERKERK - Van 10 t/m 16 maart collecteerde Amnesty International in Ridderkerk. De collectanten zamelden in de gemeente Ridderkerk € 1819,15 in. Er gingen dit jaar in Ridderkerk 16 vrijwilligers op pad voor de organisatie die opkomt voor slachtoffers van discriminatie, marteling of onderdrukking.

In heel Nederland werd dit jaar ruim € 1.000.000 opgehaald voor het werk van Amnesty. De organisatie is heel blij met deze opbrengst en dankt alle gulle gevers en de vrijwilligers voor hun inzet. Mede dankzij de collectanten en alle giften kan Amnesty haar strijd voor gerechtigheid voortzetten voor mensen in conflictgebieden en voor mensen die worden onderdrukt vanwege hun mening, overtuiging of om wie ze zijn. Meer informatie over het werk van Amnesty International is te vinden op: www.amnesty.nl.