Gratis deelname aan kindervrijmarkt

RIDDERKERK - De kindervrijmarkt op Koningsdag (zaterdag 27 april) op het Vlietplein in Ridderkerk-Drievliet gaat definitief door. Kinderen tot en met 12 jaar mogen op het winkelplein tussen 8.00 en 14.00 uur hun spulletjes op een kleedje verkopen.

Voor een plekje kan gratis worden ingeschreven. Dit kan tot en met woensdag 24 april bij Goedkoop & Meer of Rijploeg2wielers op het Vlietplein. Men moet daarbij aangeven met hoeveel personen men komt. In verband met toezicht en veiligheid moet men op Koningsdag tijdig aanwezig zijn. De vrijmarkt is bedoeld voor echte kinderspulletjes, zoals speelgoed en boeken. De verkoop van andere zaken (zoals elektrische apparatuur of eten en drinken) is niet toegestaan. Er wordt hierop gecontroleerd.