Succes met welzijnschecks

Nieuws

RIDDERKERK - Bij supermarkt Bas van der Heijden in Ridderkerk Bolnes heeft in de maand november een welzijnscheck in combinatie met gratis BMI en vetmeting plaatsgevonden, uitgevoerd door Bianca Lowes van Good Food Balance.

Filiaalmanager Jurgen Pleune van Bas Bolnes vindt deze actie belangrijk voor zijn klanten: “Het bewust maken en zijn van gezonde voeding en bewegen is in deze tijd, waarin mensen steeds vaker klachten ervaren als vermoeidheid en overgewicht, zeer belangrijk.”

De klanten kregen uitleg over hun BMI en vetpercentage en de mogelijkheid om, naast de verstrekte adviezen ter plekke, een persoonlijk voedingsadvies te krijgen tijdens een vrijblijvend gesprek. Samen met sportschool Fit all Day en Bas van der Heijden is een prijzenpakket samengesteld voor verloting onder alle deelnemers. Mevrouw van der Padt werd verblijd met een mand met vers fruit, mevrouw Van Raalten mag een maand lang gratis gebruik maken van alle sportfaciliteiten van de Fit all Day en mevrouw Montfoort kreeg een gratis proefpakket van Herbalife aangeboden. Vanwege het succes van de actie zal deze vaker bij de Bas van der Heijden Bolnes plaatsvinden.