Het team van Blauw in de nieuwe winkel

Nu alles voor de babykamer bij Blauw

RIDDERKERK - Op vrijdag 29 januari gaat de deur open van de nieuwe winkel van Blauw in Ridderkerk. Vijf jaar nadat ze begonnen met hun winkel met baby- en kinderkleding aan de Sint Jorisstraat zijn Marlene en Liesbeth van Vianen verhuisd naar een veel groter winkelpand aan het Sint Jorisplein.

"We hebben hier de luxe van een magazijn en een kantoortje, maar belangrijker is dat we nu een veel grotere en mooiere winkel hebben. Voorheen moesten we alles hutje bij mutje zetten. Hier kunnen we alles mooi presenteren" aldus de schoonzussen, die nu bijna 185 m² voor het Blauw assortiment beschikbaar hebben. Onveranderd bieden ze een prachtige keus in baby- en kinderkleding (maten 44 t/m 176) met daarnaast kraamcadeautjes, serviezen en kleine woonaccessoires. Daarbij is er nu alles voor de babykamer te vinden met artikelen van Baby's Only en Koeka. Bijzonder is de inrichting van het vernieuwde Blauw met onder meer een betonlook vloer en 'openingen' in het zwarte plafond. In het houten winkelmeubilair hadden vooral de echtgenoten van Marlene en Liesbeth de hand. Ze timmerden alle presentatiekasten en bouwden ook de toonbank naar wens van hun echtgenoten. Een goede vriend droeg bij met het bouwen van een houten speelhuis dat een centrale plaats in de winkel heeft.

Blauw (St. Jorisplein 39) is geopend op maandag van 13.00 tot 17.30 uur, dinsdag t/m donderdag van 9.30 tot 17.30 uur, vrijdag van 9.30 tot 21.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 17.00 uur Website: www.blauwlifestyle.nl