Foto archief 2015

Fiets4daagse met drie routes

RIDDERKERK - Op maandag 20 juni kan in Rijsoord worden opgestapt voor de fietsvierdaagse Zuid-Holland Zuid. Er kan aan dit fietsevenement worden deelgenomen op routes van 15, 30 en 60 kilometer. De start is alle avonden vanaf het Rijsoordse sportpark. Deelname kost bij voorinschrijving € 4,-- per persoon. Inschrijven op de startavond is een euro duurder. De deelnemersboekjes zijn verkrijgbaar op de volgende adressen: RIJSOORD: Boerenlandwinkel, Rijsoordsestraat 28-30, kwekerij De Zwaan, Rijksstraatweg 146b en de kantine van v.v Rijsoord, Vlasstraat 1a, RIDDERKERK: Tweewielers Jan Verschoor, Havenstraat 53, Tweewielers Vlasblom, Havenstraat 59 en Bibliotheek AanZet, Sint Jorisplein 77, SLIKKERVEER: Moerkerken Tweewielers, Churchillplein 10, CIGO, Dillenburgplein 3, BOLNES: Klootwijk Tweewielers, Dijkje 87, Sanders Bolnes, Amerstraat 12, DRIEVLIET: Rijploeg Tweewielers, Vlietplein 9, Primera, Vlietplein 238 en Rekreatoer, Oosterparkweg 5.Het inschrijfnummer op het boekje is tevens lotnummer, waarmee men op de slotavond kans maakt op mooie prijzen.