Kinga Bán tijdens een optreden met Sela

One Voice met Kinga Bán van Sela en jongerenkoor Worship

RIDDERKERK - Na het succesvolle concert met Marcel en Lydia Zimmer in 2015 wil jongerenkoor One Voice het koorseizoen ook dit jaar graag met een mooi zomerconcert afsluiten. Dit gebeurt met twee concerten met Kinga Bán. Het eerste was op 18 juni jl. in Zoetermeer en het tweede is op vrijdag 24 juni in Ridderkerk.

Kinga Bán is bekend van de christelijke zanggroep Sela, waar zij al jarenlang bij betrokken is. Naast Kinga doet ook het jongerenkoor Worship uit Zoetermeer mee. "Omdat onze dirigent meerdere koren heeft is het makkelijk om de samenwerking met andere koren aan te gaan." aldus Adriaan Scheper, voorzitter van One Voice is: "Niet alleen is het makkelijker om dit soort grote concerten samen te organiseren, het is ook gewoon leuk om de onderlinge band met andere koren aan te halen en samen het evangelie van Jezus Christus uit te dragen."

De twee jongerenkoren en Kinga brengen samen een avondvullend programma. Het concert is komende vrijdag in het gebouw van De Kern aan de Stadhouderslaan 29 in Slikkerveer. De aanvang is 20.00 uur. Kaarten kosten € 5,-- per stuk. Er zijn 250 plaatsen beschikbaar. Reserveren kan via: www.jongerenkooronevoice.nl. Op de avond zelf worden nog voorradige kaarten aan de deur verkocht. Deze avond is mede mogelijk gemaakt door Event Support Holland, Holland Drukwerk en Drukkerij van Beuzekom.