Kastanje Events in de herfstvakantie

RIDDERKERK - De herfst is officieel begonnen en dat betekent dat de herfstvakantie er weer aan komt! Niets te doen in de herfstvakantie? Doe dan mee met de Kastanje Events in Ridderkerk!

Van 17 t/m 21 oktober zijn er allerlei activiteiten te doen op verschillende locaties in Ridderkerk op het gebied van sport, kunst en cultuur voor kinderen vanaf 4 jaar, tieners en jongeren. Tijdens deze week is ook ToBe cultuurcentrum van de partij met leuke, actieve workshops. Zo kun je dieren maken met herfstproducten, leren striptekenen of jezelf helemaal laten gaan tijdens een dansworkshop Hiphop.

Enthousiast geworden? Bekijk het hele programma op www.sportenwelzijn.nl en geef jezelf op! Je kunt ook mailen naar inschrijven@sportenwelzijn.nl. De meeste workshops kosten €1,- of €2,- en sommige workshops zijn gratis.