Belastinghulp voor jongeren

RIDDERKERK - Vorig jaar startte Sport en Welzijn in Ridderkerk met het aanbieden van hulp bij belastingaangifte door fiscaal adviseurs. De adviseurs checken of alle mogelijke aftrekposten in de belastingaangifte van de afgelopen vijf jaar zijn benut en of alle toeslagen van de belastingdienst zijn aangevraagd. Daarmee kreeg het merendeel van de mensen die een beroep deed op deze service geld terug of is er een toeslag berekend.
Dit kan ook voor jongeren interessant zijn. Ben jij een scholier met een bijbaan in loondienst? Mogelijk wordt er dan teveel loonbelasting ingehouden en kun je dit terugkrijgen als je belastingaangifte doet. Of heb je studiekosten gemaakt en krijg je die niet (helemaal) vergoed? Misschien kun je deze studiekosten wel aftrekken in je aangifte.
De fiscaal adviseurs kijken graag met je mee. Vergeet niet op tijd aangifte te doen. Dat moet voor 1 mei gebeuren. Alleen wie tijdig om uitstel verzoekt mag er langer over doen.
Kun jij wel wat hulp bij je belastingaangifte gebruiken? Maak dan een afspraak! Voor meer informatie of het maken van een afspraak kun je bellen naar Sport en Welzijn: 0180-432 350.