85 medailles voor turnsters van OKK

RIDDERKERK - OKK deed mee met turnsters uit de A-, B- en C-selectie en meiden van de 16+ groep aan de rayonkampioenschappen in Hendrik-Ido-Ambacht. De turnsters konden een medaille winnen voor de meerkamp, zoals bij iedere wedstrijd. Maar ook dit jaar kon er ook gewonnen worden per toestel. In totaal wist OKK 85 medailles te winnen. Van de 16+ groep wonnen Julia en Anne-Ruth een of meerdere medailles. Bij de C-selectie won Gigi een gouden medaille op sprong. Voor de B-selectie werden een of meerdere medailles gewonnen door: Rosalyn, Norah, Steffie, Pascale, Robrina, Kate, Mirte, Demi, Leah en Anthe. Van de A-selectie waren er een of meerdere medailles voor: Kim, Cato, Lisa, Sana, Nikki, Guusje, Linde-Sophie, Elin, Tessa, Noa, Indy, Lois, Chelsea, Neelysha, Jessica, Sanne, Sofie en Izaelle. Een uitgebreid overzicht van deze turndag is te vinden op: www.okkridderkerk.nl.