Inschrijven voor fiets4daagse

RIDDERKERK - Op zaterdag 25 mei start de voorinschrijving voor de Fiets4daagse Zuid-Holland Zuid. De 39ste editie van deze fietsvierdaagse vindt plaats van 17 t/m 20 uur. Alle avonden kunnen er vanuit Rijsoord routes van 15, 30 en 60 kilometer worden gefietst.

De vernieuwde commissie, bestaande uit leden van de Supportersvereniging v.v. Rijsoord en fietstoerclub Rekreatoer, is verheugd dat garage J.W. Pons uit Zwijndrecht en de Ridderkerkse fietshandelaren J. Verschoor, Vlasblom en Rijploeg 2 Wielers weer de fiets4daagse ondersteunen. Zij vormen, samen met de adverteerders van het deelnemersboekje en de weggeefsponsors, een stevige basis om de Fiets4daagse mogelijk te maken.
Inschrijfadressen
De periode van voorinschrijving is van 25 mei t/m 15 juni. Een startbewijs kost dan € 5 per persoon. Bij inschrijving op de startavond kost een euro meer. Inschrijfadressen zijn:
Bolnes: Klootwijk Tweewielers, Dijkje 89, Sanders Bolnes, Amerstraat 12
Drievliet: Rijploeg Tweewielers, Vlietplein 9, Primera Vlietplein, Vlietplein 238
Ridderkerk: Bibliotheek AanZet, Sint Jorisplein 77, Tweewielers Jan Verschoor, Havenstraat 53, Tweewielers Vlasblom, Havenstraat 59
Rijsoord: kantine v.v. Rijsoord, Vlasstraat 1a, Kwekerij De Zwaan, Rijksstraatweg 146b
Slikkerveer: Moerkerken Tweewielers, Churchillplein 10, GIGO, Dillenburgplein 3.